fredag 16. januar 2009

an infection is a process caused by a microorganism that impairs a person’s health

Hurra for meg! Jeg har bursdag i dag! 30 år, tenk det! Den fineste gaven har jeg allerede fått!

Det kjipe er at jeg er innlagt på sykehus... igjen! Jeg kom hjem fra Gjøvik i går, men følte meg slapp og frøs hele tiden. Vondt i magen hadde jeg også. Emil tok tempen på meg, og termometeret viste 39,6. Ups, feber! Det var ikke helt normalt, så vi dro til legevakten. Der ble det tatt crp, og den viste 160. Det normale er visstnok under 10. Altså, ikke helt normalt. Jeg ble sendt videre til Elverum sykehus, og her ligger jeg altså nå. Har infeksjon i livmora.

I dag var Emil innom med 10 røde roser, 2 bløtkakestykker, brus, skolebrød, en pose Smash (mhmm), en pizzabolle, pc'en min og 3 dvd-filmer. Snille, snille mannen! Selv om det er kjedelig å ligge på sykehus når man har bursdag og fyller 30, trøster jeg meg med en ting. Det er heldigvis jeg som er syk og ikke lillemann. Det hadde gjort vondt i hjertet mitt det! I kveld kommer mamma til Hamar, og kanskje får jeg dra hjem i morgen. Håpe, håpe...

Ingen kommentarer: