mandag 5. januar 2009

time is a measured or measurable period, a continuum that lacks spatial dimensions

I morgen begynner jeg permisjonen min på ordentlig. Altså, den begynte jo egentlig på julafta, men da var jo huset fullt av familie, julepynt, matlukt og rot. I morgen er første dagen jeg skal være hjemme i tomt hus, alene. Bare me, myself and Irene! Selv om jeg elsker familien min over alt på jord skal det likevel bli godt!

Hva er så planen? Hmmm, vet ikke enda... Kanskje trykke litt på pc'en, dra en tur til byn og kikke litt i butikker, rydde... Ja, jeg vet. Rydde er ikke så morsomt, men det er så herlig når huset er ryddet. Da får jeg liksom ro i sjela.

Bare jeg ikke føder i natt da... da blir det ingen permisjon i tomt hus. Men, tror egentlig ikke at det skjer. Det gjør ikke noe OM det skjer, for jeg gleder meg jo veldig til å se den lille karen som driver og tar spenntak nedi magen min. Men det kan bli godt med noen rolige dager nå først. Jeg har ikke lov til å bli utålmodig enda. Verken den ene eller den andre terminen er i havn enda.

Ingen kommentarer: