tirsdag 3. mars 2009

blue is a colour, the perception of which is evoked by light having a spectrum dominated by energy with a wavelength of roughly 440–490 nm

Her hjemme er Heine stort sett iført strømpebukse og body. Det er jo mest komfortabelt. Men samtidig må jeg jo forsøke å ta i bruk alle de fine klærne vi har fått -ikke minst strikkeplaggene. Svigermor er rå med strikkepinnene, og hun har strikket og sydd flere ting til ungene. Buksa som Heine har på seg under ble egentlig strikket til Tuva. Hun hadde rosa jakke og lue til, men når svigermor fikk vite at vi ventet en gutt var hun ikke sen om å strikke en blå jakke og lue som gikk til buksa. I dag hadde jeg kledd på Heine og var klar for å dra på trening da han gulpet opp på både meg og seg selv, og utover hele gulvet. Strikkedressen kom altså ikke ordentlig i bruk i dag heller, men havnet i skittentøysdunken - dessverre. Nå må jeg skynde meg å vaske den så den ikke blir for liten til neste gang den skal brukes.


Ingen kommentarer: